Welkom op de Lichtervelde website

  
Secretariaat
terug naar vorige deze pagina afdrukken deze pagina downloaden als pdf deze pagina toevoegen aan favorieten

Dienstverlening

De gemeentesecretaris staat  in voor de algemene leiding van de gemeentelijke diensten. Hij staat in voor de werking van de gemeentelijke diensten inzake de voorbereiding, de uitvoering en de evaluatie van het beleid. Hij woont de vergaderingen van de gemeenteraad en het college van burgemeester en schepenen bij en maakt de notulen van deze vergaderingen op. 

De beleidsmedewerker neemt binnen de gemeentediensten de luiken “communicatie en informatie” en “lokale economie” voor haar rekening.

Het secretariaat ondersteunt de secretaris bij de voorbereiding en de notulering van de gemeenteraad en het schepencollege. De agenda en het verslag van de gemeenteraad worden eveneens vanuit het secretariaat verstuurd aan de raadsleden en de lokale pers.

Het gemeentelijk archief staat in voor het bewaren en het inventariseren van alle documenten die de gemeentelijke diensten bij de uitoefening van hun functies opmaken of ontvangen. De leeszaal van het archief is toegankelijk op vrijdag van 13 tot 16 uur na afspraak via mail of telefoon.

De personeeldienst verzorgt de personeels- en loonsadministratie van de personeelsleden op de gemeentelijke diensten.


Ivan Vandenbussche
Gemeentesecretaris


T 051 72 94 35
GSM 0475 20 06 27

E-mail: ivan.vandenbussche@lichtervelde.be  

Bureel 1.04


Elsie Labens
Beleidsmedewerker

T 051 72 94 33
GSM 0474 68 99 24

E-mail: elsie.labens@Lichtervelde.be

Bureel 0.04


Caroline Valcke
Administratief assistent - Secretarie

T 051 72 94 44

E-mail: caroline.valcke@lichtervelde.be

Bureel 1.03


Mieke Deceuninck
Administratief assistent - Archief

T 051 72 94 30

E-mail: mieke.deceuninck@lichtervelde.be

Bureel 2.01


Veerle Grymonprez
Administratief medewerker - Personeelsdienst

T 051 72 94 30

E-mail: veerle.grymonprez@lichtervelde.be

Bureel 0.03

 


Zoeken
Kalender


In de kijker
3983 naar boven © 2006-2017